Nood aan extra technische vaardigheden in verzekeringen? Via onze praktische en theoretische opleidingen vindt u zeker wat u zoekt.
Moet u andere talen gebruiken? Leer precies de woordenschat die u nodig hebt!
Durf de dagelijkse IT vraagstukken zelf aan te gaan en gebruik ze om uw vaardigheden uit te breiden!
Uw assertiviteit en overtuigingskracht ontwikkelen: de weg naar betere prestaties!
Verhoog uw efficiëntie en kies voor een klantgerichte aanpak: commerciële principes verworven via korte of lange cyclus.

De sectorale oplossing voor de voortgezette vorming van de medewerkers geregistreerd in
PC307
(Makelarij) en voor outplacement.

Onze nieuwe opleidingsbrochures zijn beschikbaar

ONZE OPLEIDINGEN EN OPLOSSINGEN

Korte termijn opleidingen

Ons aanbod omvat specifieke en gerichte opleidingen, voor specifieke doelgroepen gaande van beginners tot gevorderden. Er komt een brede waaier aan onderwerpen aan bod:

Verzekeringen, persoonlijke ontwikkeling, talen, communicatie, informatica, verkoop en marketing, special skills enz.

Meer info

Outplacement

De sector van de makelarij (PC307) biedt professionele outplacementhulp.

In bepaalde gevallen moet de werkgever een ontslagen werknemer outplacementbegeleiding verschaffen.

Meer info

IK BEN WERKNEMER: WAAROM EEN CEPOM-OPLEIDING VOLGEN?

  • Het is GRATIS, zowel voor mij als voor mijn werkgever
  • Om mijn competenties te ontwikkelen
  • Om mijn kennis te delen met andere werknemers uit de sector

IK BEN WERKGEVER: WAAROM MIJN MEDEWERKERS EEN CEPOM-OPLEIDING LATEN VOLGEN?

  • Om de productiviteit van mijn teams te verhogen
  • Om de synergie en uitwisseling van competenties te verbeteren
  • Om mijn teams GRATIS op te leiden en te motiveren

Laatste nieuwsbrieven

Bekijk alle nieuwsbrieven

DEELNEMERS OVER ONS

Onze deelnemers vertellen welke meerwaarde de CEPOM-opleidingen voor hen vormen bij hun dagelijkse taken

Commerciële opleiding vond ik de interessantste en de leukste cursus die ik al gevolgd heb!
Het was echt op een interactieve, boeiende, leuke manier gegeven. Ik kijk al uit naar de vervolgjes.
De 3 punten die mij het meeste zijn bijgebleven:
1. Het NLP-spinschema
2. De voorbereiding van klantengesprekken
3. Uw open-minded ingesteldheid
Zeer interessant opleiding vooral de rollenspellen en telefonisch communicatie met de klant.
Mijn 3 actiepunten zijn: het belscript voor te bellen, de totale voorbereiding doen wanneer de klant een afspraak heeft, en meer pen en papier te gebruiken bij het uitleggen. Ik heb er veel bijgeleerd!
Bedankt voor de enthousiaste opleiding!
Hierbij mijn actiepunten:
1. Visueel werken inclusief tekeningen. De Personal Page eens uitproberen
2. Positieve woorden gebruiken: "geen probleem" en het woord "risico" bannen
3. Fiscaal en niet fiscaal sparen schema laat ik op mijn bureau liggen als reminder.
Door de interactieve aanpak zijn de besproken onderwerpen makkelijker om te zetten in de praktijk.
De zaken die ik uit uw opleiding heb geleerd:
Hoe op een gestructureerde manier proactief bellen.
Werken met een stappenplan, het belang van positieve verwoording. aanpak in een adviesgesprek van nummers, tekeningen, voorbeelden…
De sessie hebben jullie heel geanimeerd gebracht!
De praktijkvoorbeelden waren stuk voor stuk relevant en to-the-point.
Het boeit me ook om mensen te 'lezen' en hun signalen op te vangen, bewust of onbewust.
Mocht je me hierover tips kunnen geven over infoavonden/trainingen/boeken: Laat maar komen!
Ik merk in mijn dagelijkse praktijk dat tools die je aangereikt hebt zeer bruikbaar zijn!
en je ons op die manier zevenmijlslaarzen verkocht hebt (ik kan het op deze mail niet "tekenen", maar je kan je waarschijnlijk inbeeld wat dat geeft als wij nu de baan op gaan :o)
Deze zijn onder meer:
i. Tips voor tijdens meetingsen voor op PC te gebruiken: hoe visueler, sneller, beter "Mind mappen"
ii. Ideale mind mapping programma's: sneller en veel leuker om te doen en te lezen, veel creatiever, veel professioneler overkomen, veel meer "met de tijd mee", veel meer kans op succes (verkoop, afspraak, of wat dan ook).
Engels: ik vond de opleiding TOP.
Door wekelijks Engels te spreken, lukt het vlotter om in het Engels te praten.
Ik voel mij wel al comfortabeler, maar ik denk dat er voor mij toch nog meer lessen in het Engels nodig zijn.
Het lukt om vlotter Engels te praten. Dit was het opzet van de opleiding.
Minder stress als ik telefoon krijg in het Frans.
Bij versturen van een mail of brief in het Frans, laat ik niets meer controleren door een collega. Ik ben door het volgen van de opleiding zelf-zekerder geworden.
Bij versturen van een mail of brief in het Frans, laat ik niets meer controleren door een collega. Ik ben door het volgen van de opleiding zelf-zekerder geworden.
Ik heb geen schrik meer om een Franstalige telefoon te beantwoorden.
Zelf-zekerder en kan makkelijker zinnen in het Frans schrijven dan vroeger.
Zeer sterke lesgeefster, ze geeft ook tips hoe je je brein kan trainen om beter te onthouden.
Door het wekelijkse gebruik van Frans tijdens de les is het vertrouwen om de taal te spreken toegenomen. Tijdens de cursus lag de focus op spreken wat zeker een bijdrage heeft geleverd aan de vlotheid waarmee ik Frans spreek.
Een telefoon gesprek in het Frans lukt al iets vlotter.

ONZE SECTORALE EN SOCIALE PARTNERS

BREAKING NEWS

Cepom heeft zojuist zijn gloednieuwe LMS platform gelanceerd. (gratis digitale opleidingen)

Meer over weten ?

Contacteer ons en aboneer u op onze nieuwsbrief!

Skip