Cepom - Het ontwikkelen van klantgerichtheid, begrijpen en adviseren

Inhoud

De burger, de consument, de klant is meer dan ooit veeleisend. Alles moet “nu” en aan de beste voorwaarden.

Hoe gaan we daar mee om als commerciële medewerker of als dienstverlener?

Tijdens dit webseminar nemen we u mee op reis door de wereld van communicatie, klantgerichtheid en klachtenhantering.

Laat u inspireren: communicatie, eerste indruk, behoeftes in kaart brengen, argumenteren, onderhandelen, om een akkoord vragen, enz.

Programma

  • Belang duiden van het eerste contact met de klant
  • De verschillende stappen binnen een klantencontact duiden
  • Rol duiden van het non-verbale gedrag tijdens een gesprek met een klant
  • In kaart brengen van wat de valkuilen zijn tijdens een contact met klanten
  • Onderhandelingstechnieken
  • Klachtenbehandeling
  • Omgaan met moeilijke situaties
  • De interne organisatie afstemmen op de verwachtingen van de externe klant

Datum

13 november 2023

Tijdslot

11u00 - 12u00

Terug naar webinars

Verhuizen

We verhuizen deze maandag 6 mei

Skip