Termen

Doelgroep

Alle medewerkers die zich goed willen voelen op de werkvloer.

 

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Beschrijving

Hoewel de digitalisering al lang een feit is, toch blijft goede communicatie op de werkvloer van het grootste belang. Elke dag opnieuw krijg je de kans om een positieve impact te hebben op collega’s en klanten. Als jij je goed voelt op je werk dan straal je dat uit naar iedereen. Positieve emoties zijn immers aanstekelijk!

Inhoud

- Hoe start jij de werkdag op een positieve manier?

- Wat zijn jouw prioriteiten voor vandaag?

- Hoe voer je een telefoongesprek met een positieve impact?

- Hoe ga je om met een klagende klant?

- Wat zeg je tegen een ontevreden klant?

- Een stressmoment! Hoe kun je snel ingrijpen?  

- Hoe breng je een moeilijke boodschap naar je klant?

- Hoe geef je positieve feedback?

- Hoe spreek je een collega aan die iets niet naar behoren heeft gedaan?

- Op welke manier reageer jij zelf op feedback die je zelf krijgt?

- Hoe overbrug je verschillen in communicatiestijl?

- Hoe lever je een positieve bijdrage tijdens het teamoverleg?

- Hoe sluit je de werkdag positief af?

- Actieplan

Doelen

Tijdens deze opleiding krijg je concrete tips en tricks om je goed te voelen op je werkplek.

 

Nuttige info

Methodologie

Actieve en interactieve sessie waarvoor geen voorkennis vereist is.

Duurtijd

1 dag.

Aantal punten

-

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Wij zullen contact met u opnemen zodra deze training op de agenda staat.

Terug naar catalogus

COVID19

Beste bezoeker, In het kader van de actuele context rond de Coronaproblematiek heeft Cepom, in samenspraak met de Raad van bestuur, beslist om de behandeling van alle aanvragen tot opleiding tot nader order op te schorten. Conform de overheidsmaatregelen worden onze opleidingen eveneens opgeschort, en dit tot minstens maandag 20 april 2020. Wij danken u voor uw begrip.