Termen

Doelgroep

Elke medewerker die in contact is met een klant.    

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • feedback m.b.t. de PEPs van de vorige workshop
  • waarom is het noodzakelijk dat elke Medewerker zijn commerciële rol opneemt ?
  • we maken samen een 'flow' op van de opportuniteiten die we dagelijks kunnen opvangen (face-to-face, telefonisch, emailsgewijs, ...) en wat we daar best mee doen
  • m.a.w. hoe zetten we de opportuniteiten om in afspraken ?
  • we wisselen alle best practices uit die ervoor zorgen dat cross-selling gebeurt vanuit een comfortzone en niet vanuit een stresssituatie
  • elke workshop eindigt met de opmaak van een Persoonlijk Engagementen Plan

Doelen

  • elke Medewerker ontplooit zich maximaal in zijn/haar commerciële rol en zorgt ervoor dat Klanten snel Totaalklanten worden voor het globale aanbod van het Kantoor
  • uw Kantoor krijgt een extra commerciële dynamiek

Nuttige info

Methodologie

  • gebaseerd op voorbeelden uit de dagelijkse praktijk van de Deelnemers en het Kantoor
  • er is tijd en ruimte voor ‘verankering’ d.m.v. oefeningen

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Geen punt wordt toegeschreven aan deze opleiding.

Duurtijd

1 dag

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Wij zullen contact met u opnemen zodra deze training op de agenda staat.

Terug naar catalogus

BaseCamp

Het nieuwe ŗ-la-carte-inschrijvingsformule voor de commerciŽle opleidingen van CEPOM

Lees verder