Termen

Doelgroep

Iedereen die regelmatig of af en toe contact heeft met klanten

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • Ik handel proactief door mijn cliënt te adviseren en aandacht te schenken aan het tegemoetkomen aan de verwachtingen.
  • Ik begrijp hoe belangrijk het is om de verborgen behoeften van mijn klant te ontdekken en hoe daarop in te spelen.
  • Ik kan elke uitwisseling met mijn klant optimaliseren om alle verkoopkansen te benutten.
  • Ik beheers cross-selling & upselling technieken.
  • Ik beheers de belangrijkste commerciële communicatietechnieken om een echte partner voor mijn klant te zijn.
  • Workshop: praktische toepassing van de verschillende geziene technieken.
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan om verder te gaan

Doelen

  • In alle omstandigheden een commerciële houding aannemen
  • Begrijpen hoe belangrijk het is om alle commerciële kansen te benutten
  • Demystificeer de verkoopakte: stressvrij advies
  • Verbeter uw kennis van uw klant, zodat u hem proactief kunt adviseren over aanvullende diensten.
  • Ontwikkel een echte vertrouwensrelatie met uw klant

Nuttige info

Methodologie

  • Individuele reflectie
  • Duo reflectie
  • Deelnemersboekje
  • Werken in subgroepen
  • Plenaire bespreking
  • Interactieve presentatie
  • Individueel actieplan

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Voor deze opleiding worden geen FSMA-punten toegekend

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

BREAKING NEWS

Cepom heeft zojuist zijn gloednieuwe LMS platform gelanceerd. (gratis digitale opleidingen)

Meer over weten ?

Contacteer ons en aboneer u op onze nieuwsbrief!

Happy New Year

Join us on Linkedin Skip