Termen

Doelgroep

Alle medewerkers die hun klantgerichte competencies aan de telefoon willen optimaliseren.

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • de structuur van het telefoongesprek
  • de eerste indruk aan de telefoon
  • bewust hanteren van de stem
  • professionneel doorverbinden
  • actief luisteren
  • de kunst van het vragen stellen
  • herformuleren
  • klantgerichte woorden en uitdrukkingen
  • een positieve relatie creëren

 

Doelen

  • een gestructureerd telefoongesprek voeren
  • uw gesprekspartner helpen om zijn vraag te verduidelijken
  • het telefonisch imago van uw organisatie verzorgen

Nuttige info

Methodologie

  • actieve en interactieve sessie waarvoor geen voorkennis vereist is
  • de situaties komen uit het professioneel leven van de deelnemers

Duurtijd

  • 1 dag

Aantal punten

  • geen punt wordt toegeschreven aan deze opleiding

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

COVID19

Beste bezoeker,

In het kader van de actuele context rond de Coronaproblematiek heeft Cepom, in samenspraak met de Raad van bestuur, beslist om alle klassikale opleidingen op te schorten en dit, tot minstens eind augustus.

In deze onuitgegeven omstandigheden en om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften en aanvragen van de medewerkers van de PC 307, heeft Cepom zijn eerste digitale opleidingen opgezet.

Vandaag bieden wij u al IT-trainingen aan. Aarzel niet om onze 16 modules hier te ontdekken.

Binnenkort worden er ook taaltrainingen voorgesteld. De komende weken zullen we ons aanbod verder uitbreiden.

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwe digitale opleidingen? Schrijf dan vlug in op onze nieuwsbrief.

Wij danken u voor uw begrip.