Cepom - Commercieel gesprek

Termen

Doelgroep

De beginnende tussenpersonen die hun eerste stappen zetten in de verkoop van levensverzekeringen en beleggingen en die op zoek zijn naar een houvast voor het voeren van dergelijke gesprekken

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • Verkoop ?

  • Noodzakelijke vaardigheden

  • Theoretische opbouw van een gesprek

  • De diverse stappen om te komen tot een goed gesprek

  • Concrete oefencases

  • Tips & trics

Doelen

Op het einde van de opleiding hebben de deelnemers :

  • een “kapstok” waaraan ze een commercieel gesprek kunnen ophangen voor de verkoop van levensverzekeringen en beleggingen
  • zelf kunnen ervaren (aan de hand van cases) hoe de aangeleverde methodiek hen kan helpen bij de verkoop van levensverzekeringen en beleggingen

Nuttige info

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Voor deze opleiding worden geen FSMA-punten toegekend

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Wij zullen contact met u opnemen zodra deze training op de agenda staat.

Terug naar catalogus

Verhuizen

We verhuizen deze maandag 6 mei

Skip