Termen

Doelgroep

Alle medewerkers die willen leren om beter om te gaan met emoties (hun emoties en die van de klant) en bezwaren om moeilijke gesprekken in goede banen te leiden

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • Waar komt de irritatie van de klant vandaan ?
  • Omgaan met jouw emoties en de emoties van de klant erkennen
  • Bezwaren weerleggen
  • Toolbox voor moeilijke situaties
  • Stappenplan klachtenbehandeling
  • Hoe klachten voorkomen ?

Doelen

  • U beschikt over alle troeven om moeilijke situaties in goede banen te leiden
  • U beschouwt klachten als een uitnodiging om beter samen te werken
  • U brengt de ontevreden klant geleidelijk tot luisteren en u werkt samen om de beste oplossing te bereiken

Nuttige info

Methodologie

  • Actieve en interactieve sessie waarvoor geen voorkennis vereist is
  • Cases komen uit de professionele omgeving van de deelnemers

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Voor deze opleiding worden geen FSMA-punten toegekend

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

COVID19

 

Beste bezoeker,

In het kader van de actuele context rond de Coronaproblematiek heeft Cepom, in samenspraak met de Raad van bestuur, beslist om alle klassikale opleidingen op te schorten, en dit tot nader order.

In deze onuitgegeven omstandigheden en om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften en aanvragen van de medewerkers van de PC 307, heeft Cepom een groot aantal digitale opleidingen opgezet.

Ontdek hier ons aanbod.

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwe digitale opleidingen? Schrijf dan vlug in op onze nieuwsbrief.

Wij danken u voor uw begrip.