Termen

Doelgroep

  • Elke medewerker die Klanten ontmoet, in het kantoor of bij de klant.

 

Nuttige basiskennis

Geen bijzeondere voorwaarde.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • De basisprincipes van visuele communicatie, die een veel grotere impact heeft dan verbale communicatie.
  • Analyse van de presentatie-brochure en de kernpunten die moeten gebruikt worden.
  • De sleutelmomenten voor het gebruik van de presentatie-brochure : in het begin van een gesprek of bezoek – bij de voorstelling van het kantoor – aan het einde van een gesprek – als cross-selling middel.
  • Hoe gebruik je de brochure best bij een ‘onverwacht bezoek’ of bij een niet-klant ?
  • Hoe gebruik je de brochure bij het weerleggen van weerstanden, vooral als die over ‘de prijs’ gaan ?
  • De ‘columbo’-methode in combinatie met de presentatie-brochure.

 

Doelen

  • Intrainen hoe je met veel ‘dash en zelfvertrouwen’ je Makelaarskantoor aan een klant kan voorstellen.
  • Aanleren hoe je je toegevoegde als Verzekeringsmakelaar nog beter in de verf kan zetten, met het nodige professionalisme en de nodige fierheid.

 

Nuttige info

Methodologie

  • Zeer interactief, met veel oefening.
  • Elke deelnemers maakt aan het einde van de workshop een Persoonlijk Engagementen Plan.

 

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Geen punt wordt toegeschreven aan deze opleiding.

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

COVID19

Beste bezoeker, In het kader van de actuele context rond de Coronaproblematiek heeft Cepom, in samenspraak met de Raad van bestuur, beslist om de behandeling van alle aanvragen tot opleiding tot nader order op te schorten. Conform de overheidsmaatregelen worden onze opleidingen eveneens opgeschort, en dit tot minstens maandag 20 april 2020. Wij danken u voor uw begrip.