Termen

Doelgroep

Elke medewerker die in contact is met een klan

Nuttige basiskennis

Geen bijzondere voorwaarde.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • de actuele organisatie van het Team is nog niet optimaal, deels door een verbeterbaar tijd- en prioriteitenmanagement van een aantal Medewerkers, deels door een verbeterbare structuur en systematiek
  • feedback m.b.t. de PEPs van de vorige workshop
  • waarom (1) effectiever worden & (2) onze efficiëntie boosten ?
  • analyse van onze dagelijkse tijdrovers, zowel individueel als op kantoorniveau
  • uitwisselen van best practices m.b.t. :
    • beter omgaan met je prioriteiten
    • correcte deadlines gebruiken
    • desk-management
    • agenda-management (voor taken die niet in het beheerssysteem horen)
    • effectiever vergaderen (op Team- maar ook op Klantenniveau)
    • filteren van taken en ze in het juiste tijdsperspectief leren plaatsen
  • hoe ‘weerbarstige’ Klanten ‘opvoeden’ die zich moeilijk willen inpassen in de actuele (of gewenste) Kantoororganisatie ?
  • elke workshop eindigt met de opmaak van een Persoonlijk Engagementen Plan

Doelen

Het volledige Kantoorteam is effectief en efficiënt, waardoor er tijd vrijkomt voor individueel commercieel initiatief en voor proactieve taken, en dit binnen de 'normale werkuren'

Nuttige info

Methodologie

  • gebaseerd op voorbeelden uit de dagelijkse praktijk van de Deelnemers en het Kantoor
  • er is tijd en ruimte voor ‘verankering’ d.m.v. oefeningen

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Geen punt wordt toegeschreven aan deze opleiding.

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Wij zullen contact met u opnemen zodra deze training op de agenda staat.

Terug naar catalogus

BaseCamp

Het nieuwe ŗ-la-carte-inschrijvingsformule voor de commerciŽle opleidingen van CEPOM

Lees verder