Termen

Doelgroep

Medewerkers die klanten onthalen in het Engels en in het Frans en met deze klanten beknopte gesprekken voeren.

Nuttige basiskennis

De deelnemers aan deze opleiding dienen basisnoties te hebben van Engels en Frans.

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

 

  • Openen van een telefoongesprek
  • Doorverbinden en de gesprekspartner voorstellen.
  • Noteren van namen en telefoonnummers.
  • De inhoud van een gesprek begrijpen en op papier zetten.
  • Actief luisteren en herformuleren.
  • Correcte afronding.

 

Doelen

  • In twee ochtendsessies worden standaarduitdrukkingen voor telefonische communicatie uitgekozen en ingeoefend.
  • Tijdens deze interactieve cursus leert u hoe de klanten zelfzeker en assertief te woord kunt staan.

 

Nuttige info

Methodologie

  • Actieve en interactieve opleiding.
  • Uw telefoongesprekken worden opgenomen en beluisterd.

Duurtijd

De cursus wordt gespreid over twee ochtenden met een tussenperiode van 14 dagen.

Intussen hebben de deelnemers de mogelijkheid om de standaarduitdrukkingen in te studeren en toe te passen

Aantal punten

Geen punt wordt toegeschreven aan deze opleiding.

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

COVID19

Beste bezoeker, In het kader van de actuele context rond de Coronaproblematiek heeft Cepom, in samenspraak met de Raad van bestuur, beslist om de behandeling van alle aanvragen tot opleiding tot nader order op te schorten. Conform de overheidsmaatregelen worden onze opleidingen eveneens opgeschort, en dit tot minstens maandag 20 april 2020. Wij danken u voor uw begrip.